WYDZIAŁ ZAŁATWIAJĄCY SPRAWĘ: Referat Podatków i Opłat, pok. nr 106 w godzinach: poniedzialek: 8.00 - 16.00 wtorek - piątek: 7.30 - 15.30 FORMULARZ WNIOSKU: WYMAGANE DOKUMENTY: Brak. OPŁATY: Za zaświadczenie - 17 zł. Opłacie skarbowej nie podlegają: - podania i załączniki do podań,
zaświadczenia w sprawach np: alimentacyjnych, ubezpieczenia społecznego, rent strukturalnych, świadczeń socjalnych, pomocy społecznej, zatrudnienia i innych wymienionych w art.2 ustawy o opłacie skarbowej oraz w załączniku do w/w ustawy cz.II pkt.21 kol. 4.
MIEJSCE, W KTÓRYM MOŻNA UZYSKAĆ INFORMACJE: Urząd Miasta i Gminy Działoszyn ul. Piłsudskiego 21 pokój 106 tel. (0 43) 84 37 477 TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: W ciągu 7 dni. TRYB ODWOŁAWCZY: Nie przysługuje. PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz.U. z 2012 r., poz. 749 z późn.zm.); Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz.U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późn.zm.); Ustawa o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2006 r. Nr 225, poz. 1635 z późn.zm.); Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14, poz. 67 z późn.zm.).
UWAGI: Brak. |